27 December 09 Två nya kort



Detta kort är ett dopkort som jag har gjort. Var ett tag sedan jag gjorde det.




Har fått beställning på ett bröllopskort som inte fick vara så tutti nuttigt, svårt att hitta på någe bra. Me nså här blev det tillslut. Datymet och hjärtat syns kanske inte så bra men har satt glitterlim pådet istället. Slöjan är det också glitter på.

Här händer inte så mycket nu för tiden jobbar heltid med tre små barn som sportar och håller igång i veckorna. Från att vara barnledig till att jobba heltid tar på krafterna. NI som är mammor vet ju hur det är med småbarn.
Är nu ledig i tre veckor, en vecka har snart gått och jag är inte kry riktigt. När jag blev ledig hade jag förskylning i kroppen och lite ont i halsen och det har itne gått bort än. jag är allmänt trött i kroppen kan jag lova. Tur at det är 3 v kvar att få vara hemma och ta det lungt.
Jag hoppas  att ni vill kika in här lite nu och då och kolla på om ni hittar någe att vila ögonen på skla försöka vara lite mera aktiv här.
Kram på er alla som kikar in här och välkommen åter. God fortsättning. ♥

Kommentarer
Postat av: Lena L

Åhh så fina kort. Önskar dig en trevlig kväll. Sköt om dig. KRAMIZAR Lena

2009-12-28 @ 18:23:56
URL: http://lena1971.blogg.se/
Postat av: Margareta

Fina kort du gjort - särskilt bröllopskortet tycker jag du fått tll, med ringar och allt;) Det är kul med lite' utmaningar, när någon önskar ngt speciellt som kanske inte är precis det man själv tänkt sig. Kul att du kommit igång med kortmakeriet igen - och TACK för rtt fint julkort!!! God fortsättning på helgen/ledigheten och GOTT NYTT ÅR! Hoppas du blir allt kryare!

2009-12-28 @ 22:13:51
Postat av: Åsa/asamia

Kul att du fått pyssla lite. Hoppas du kryar på dig snart, och att du får sköna lediga dagar, de som är kvar.

Kram ♥

2009-12-29 @ 19:43:13
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Cicci

Roligt att du hinner med lite pyssel i alla fall.

Krya på dig!

Gott Nytt År!

Kramiz

2009-12-31 @ 19:45:19
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Hanna

Bröllopskortet blev ju kanonbra tycker jag.

Väldans fint flicknamn på dopkortet också... ;)

Kram Hanna

2010-01-04 @ 00:29:29
Postat av: Karro

De blrv jätteglada över dopkortet. Blev ju jättefint.

2010-01-07 @ 21:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0