5 September 10

Tack snälla Åsa för awarden =) blir så glad



Instruktionerna man ska följa när man fått denna award är:
Kopiera awardbilden till bloggen för att visa att man fått den
¤ tacka och länka till den man fått den av
¤ nominera 7 andra bloggare och länka till dem
¤ berätta 7 intressanta saker om dej själv


* Åsa/asamia

* Helena/ Vildaella

* Petra/ Paradise

* Cicci

* Cissi

* Therese/ Tirre

Malin/ majamelon



Sju saker om mig själv.

* Älskar min  familj

* Älskar att scrappa

* Gillar Captain Morgan och Cola

* Dricker för mycket cola

* Gillar mina långa fina naglar

* Gillar att vara med mina vänner

* Säljer Oriflame


Tack för mig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0