23 Maj 08 Utmanad

Nu är det min tur att bli utmanad. Har blivit det av Cicci-ciiccii.   Här kommer mina svar:

3 namn jag går under:

Elisabet
Mamma
Lippa

3 saker som skrämmer mig:

Om något händer någon av min kära.
Hatar mygg ( om det får räknas här)
Att bli utan pengar


3 saker jag har på mig:

Beiga byxor
Svart linne
Klocka

3 sanningar:

Älskar min familj.
Är dålig på att plocka undan en massa saker.
Väskoman  (fast nu har det inte blivit några väskor på ett tag )

3 saker jag verkligen vill ha:

Massor av pengar
Större hus  ( just nu )
Lycklig familj


Måste säga att det var svåra frågor, finns ju så mycket svar.

Nu ska jag utmana 3 st.  Det blir.....

asamia,

nilla


mariaammar



Kommentarer
Postat av: Malin

Det är så roligt att läsa lite personlig information om andra tycker jag! =D

Ha en härlig lördag!
Kram

2008-05-24 @ 12:14:37
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Jessica

visst är det svårt att svara på såna frågor?! Alltid jobbigt tycker jag! Kram

2008-05-24 @ 22:39:28
URL: http://www.jessicascrapping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0